Ude i blogland bor der en pige ved navn Stine. Hun har en skønherlig blog 'Stinestregen' hvor hun poster tekst og tegning om/fra sit liv. Det forholder sig sådan at Stine bliver hjemløs fra 1. maj - og det er jo noget hø. Kender du nogen, der udlejer en lejlighed i Århus C? Så kontakt Stine. Læs mere lige her. På forhånd tak!
Jeg stiller en stor dåse Kusmi the på højkant til det hotte tip der skaffer Stine noget at bo i!